Olika kommunikationsstilar skapar missförstånd - Del 2Henrik Mattsson går i denna del av föredraget djupare in på de olika kommunikationsstilarna och understryker att ingen av oss ÄR av en viss sort, vi har bara lättare att agera och uttrycka oss i vissa kommunikationssammanhang.
Det är tack vare våra olikheter magnifika och fantastiska samarbeten och utveckling kan uppstå, när vi möts och kan se till fördelarna med varandras styrkor.
|
|
|
Fler föredrag inom Kundvård och Bemötande
1. Du är bättre än du tror
Michael Södermalm
2. Dina tankar, dina möjligheter - Del 1
Lasse Gustavsson
3. Allt är omöjligt - Del 1
Elin Bjerre
4. Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?
Nils Simonsson
1. 10 år som äventyrare!
Fredrik Sträng
2. Bättre möten - Del 3
Antoni Lacinai och Micke Darmell
3. Konsumenträtt
Sven Martinger