Tekniker i att få människor att känna sig sedda

Niclas Mårdfelt

Hur skapar man den där oövervinnerliga charmen som gör att kunder blir nöjdare och chefen ger en högre lön? Niclas Mårdfelt ger ett kortfattat och effektivt föredrag om tekniker som gör att människor känner sig sedda. Med humor och glimten i ögat får vi lära oss om tekniker som skapar oss vänner och om gränsdragningar mellan äkta vänskap och falsk inställsamhet.

Vi får lära oss om attityd, om vikten av att vara personliga, om val av kläder och massor med andra kunskaper som gör att vi skapar kongruens i vår vänlighet och grad av service. Niclas Mårdfelt utbildar oss i att andra människor vill få vara i centrum och gillar att berätta om sig själva. Därför ska du alltid lägga fokus på den mottagande individen för att själv bli omtyckt och förbättra dina möjligheter till affärer.

Föredraget bör ses som obligatoriskt för dig som arbetar med kundkontakter eller som leder personal.


I FÖREDRAGET LÄR DU DIG

  • Tekniker i hur man får människor att känna sig sedda.
  • Hur de första studierna i ämnet växte fram.
  • Vinnande kroppsspråk.
  • Hur man skaffar sig en bra attityd.
  • Vikten av att låta andra människor få vara i centrum.

Föredragets längd
39 minuter
Föreläsare

Niclas Mårdfelt

Föredragets titel
Tekniker i att få människor att känna sig sedda
Kategori

Kundvård och Bemötande

Ämnen

Bemötande

Relationsskapande

Service

Försäljning

Motiverande samtal

Människokunskap

Psykologi

Kritikframställan

Motivation

Betyg
4.2 av 5 (46 betyg)