Prestera affärsmässigt mer på minskad tid med minskad stress

Niclas Mårdfelt

Jobbar du för mycket för att få gjort det du i alla fall ska göra? Niclas Mårdfelt har forskat i vad som får personal att prestera mer mot organisationens mål utan att öka arbetsbelastning eller stress. Med humor, inspiration och en gnutta provokation får vi lära oss vad som präglar de organisationer som idag vinner konkurrenskraft på övriga organisationers bekostnad. Niclas bjuder här på insiktsfulla kunskaper signerade företaget Proud People med dess ledstjärna Proud People Perform.

Föredraget behandlar framtidstrender, time management och varför vi kommer att se på det slitna begreppet skapa värde för kund i fler dimensioner framöver. I denna föreläsning levereras både prestationsfilosofi och handfasta tydliga råd om vad som ökar er konkurrenskraft redan idag. En del av kunskaperna kan användas för att skapa förståelse för vad som gör att förbättringsarbete och lean-arbete får ett ännu bättre resultat.

Föreläsningen är lämplig som kickoff och skapar nytänkande. Säljare och affärsutvecklare ges information och strategi för att skapa fler intäkter och föreläsningen bör ses som obligatorisk utbildning för alla i ledande befattning oavsett sektor. Eller som Niclas skulle sagt 5% ändrat beteende kan fördubbla vinsten! Vi jobbar idag för mycket för att få gjort det vi i alla fall ska göra!


I FÖRELÄSNINGEN LÄR DU DIG

  • VAD som skapar konkurrenskraft redan idag som få företag har koll på.
  • Exempel på kunskaper som gör personal vassare.
  • Ytterst få personer ägnar sin tid åt det som ett företag kan ta betalt för.
  • Framgångstankar kring time management och hur vi skapar mer värde för kund.
  • HUR vi skapar mer värde till kund på samma tidsmässiga insats.

Föredragets längd
50 minuter
Föreläsare

Niclas Mårdfelt

Föredragets titel
Prestera affärsmässigt mer på minskad tid med minskad stress
Kategori

Verksamhetsutveckling

Ämnen

Framtid

Trender

Förbättringsarbete

Stress

Time management

Värdeskapande

LEAN

Effektivitet

Prioritering

Ansvar

Företagskultur

Betyg
4.6 av 5 (12 betyg)