1
Marie Andervin utökar våra kunskaper kring hur vi kan jobba med smart kostnadseffektiv digital marknadsföring. Marie Andervin pratar om att bygga ett varumärke, bygga sin position på marknaden för att slutligen äga begrepp.
Föreläsningen belyser samspelet mellan social marknadsföring och marknadsföring i digitala medier med traditionellt varumärkesbyggande.
I FÖRELÄSNINGEN LÄR DU DIG
- Hur vi kan göra för att äga begrepp i medias medvetande.
- I en digital värld är det viktigt att bygga loyalitet till kund.
- Exempel på smart kostnadseffektiv marknadsföring.
- Hur pressmeddelanden kan samordnas med digital marknadsföring.
- Hur digitala aktiviteter kan driva affärer i vår traditionella affär.
|
- Föredragets längd
- 39 minuter
- Föreläsare
- Föredragets titel
- Smart kostnadseffektiv digital marknadsföring
- Kategori
|
- Ämnen
-
- Betyg
-
4.4 av 5 (18 betyg)
|