StorybuildingI den nya tiden handlar effektiv marknadskommunikation ofta om storybuilding. Tidigare ägde vi vår egen historia och avsändaren hade ett kunskapsövertag. Tidigare kunde ett företag informera kunder om vad som var bra med deras produkt. Idag bestämmer omvärlden. Det är mottagaren av kommunikationen som bygger historien och bestämmer hur bra en produkt är. Budskapen sprids blixtsnabbt ute på forum och andra platser.
|
|
|
Fler föredrag inom Marknadsföring
1. Över alla hinder - Del 1
Anna Nordin
2. Du är bättre än du tror
Michael Södermalm
3. Dina tankar, dina möjligheter - Del 1
Lasse Gustavsson
4. Allt är omöjligt - Del 1
Elin Bjerre
5. Konsten att sätta mål - och nå dem - Del 1
Antoni Lacinai
1. Mental Fulfillment Training - Del 2
Claes Hellgren
2. Konsumenträtt
Sven Martinger
3. Bättre möten - Del 3
Antoni Lacinai och Micke Darmell