KAM - Key Account Manager

Björn Strid

Hur arbetar de största bolagen med sina Key Account Managers? Björn Strid berättar om hur dessa bolag verkar för att nå sina mål och passar på att utbilda oss på olika begrepp som Internal stakeholders.

Detta är berättelsen om när 3 KAM ökade omsättningen med 500 procent på tre år. Björn Strid delar med sig av erfarenheter om att sätta upp extrema säljmål och om de strategier som krävs för att lyckas.


I FÖRELÄSNINGEN LÄR DU DIG

  • Strategier för att kraftigt öka KAM-försäljningen.
  • Om du ska kraftigt öka försäljningen måste du ändra beteende.
  • Vikten av att ständigt finnas nära kundens medvetande.
  • KAM är en kommunikationsplattform mellan kund och säljarens arbetsgivare.
  • Skillnaden på vad en KAM ska göra och vad en vanlig säljare ska göra.

Föredragets längd
17 minuter
Föreläsare

Björn Strid

Föredragets titel
KAM - Key Account Manager
Kategori

Försäljning

Ämnen

Försäljning

Key Account Manager

Säljmål

Betyg
4.0 av 5 (18 betyg)