Service till tusen

Reidar Svedahl

Är din personal närvarande? Står din personal till kundernas förfogande eller befinner de sig bara fysiskt i lokalen? Reidar Svedahl belyser ämnet service med en fartfylld uppriktighet som bör ge de flesta i publiken flera aha-upplevelser. Reidar Svedahl har varit chef i flera stora resekoncerner och här berättar han om vad service är och hur ni skapar konkurrenskraft genom bättre service.


I FÖRELÄSNINGEN LÄR DU DIG

  • Innebörden av ordet service.
  • Skillnaden på att stå till förfogande och att vara närvarande.
  • Lagom service finns inte - bara bra eller dålig service.
  • Service är gratis för företaget och bra service är bättre PR än påkostade annonskampanjer.
  • Var världsbäst på att vårda dina befintliga kunder och låt dem bli dina mest värdefulla reklampelare.

Föredragets längd
38 minuter
Föreläsare

Reidar Svedahl

Föredragets titel
Service till tusen
Kategori

Kundvård och Bemötande

Ämnen

Service

Bemötande

Attityd

Kundfokus

Betyg
4.3 av 5 (31 betyg)