Framtidens marknadsavdelning

Gunilla Bergh

Är marknadsplanen ett förlegat instrument som hindrar er från att kunna göra ett riktigt bra jobb?

Marknadsavdelningar står inför många utmaningar för att få mer gjort, få rätt saker gjort och få det billigare genomfört.

När kommunikationen blir allt mer kortsiktig i sin horisont samtidigt som kommunikationen ska ha ett långsiktigt perspektiv ökar komplexiteten. Gunilla Bergh pratar om hur organisationer behöver samordna tidsplaner, budgetar, budskapskanaler i en värld där realtidskampanjer ska leverera långsiktiga mätbara strategiska resultat.

Gunilla Bergh ger oss flera konkreta råd för att få våra marknadsbudgetar att generera mätbar affärsnytta. Precis som vanligt när Gunilla Bergh föreläser öser hon handfasta råd och provocerande nytänkande ur sin massiva erfarenhet. En föreläsning med Gunilla Bergh är en genväg till att bli riktigt vass och väl insatt i branschens små detaljer.


I FÖRELÄSNINGEN LÄR DU DIG

  • De utmaningar marknadsavdelningen står inför på 2010-talet.
  • Sju steg till framgång. Bättre, billigare och effektivare marknadsföring.
  • Lägg fokus på leverantörer, avtal och ditt företags interna kompetens!

Föredragets längd
18 minuter
Föreläsare

Gunilla Bergh

Föredragets titel
Framtidens marknadsavdelning
Kategori

Marknadsföring

Ämnen

PR

Reklam

Marknad

Marknadsföring

Effektivitet

Kommunikation

Framtid

Trender

Betyg
3.9 av 5 (13 betyg)