7 PR-trix på 12 minuter

Anna Fagerström

Hur kommer man med i tidningar, TV och övrig media? Anna Fagerström har arbetat på andra sidan i medievärlden som redaktör. Under sju års tid reflekterade Anna över varför just vissa personer får vara med i media medan andra duktiga personer inte når ut.

I detta föredrag berättar Anna några av de hemligheter som bidrar till att just du eller din story slår igenom i media.


I FÖRELÄSNINGEN LÄR DU DIG

  • Vad innbär en krok?
  • Hur gör jag för att få synas i media?
  • Hur skapar du storyns vinkel?
  • Hur tänker du ut en framgångsrik innehållsidé?
  • Om du berättar målande budskap hakar fler journalister på storyn.

Föredragets längd
12 minuter
Föreläsare

Anna Fagerström

Föredragets titel
7 PR-trix på 12 minuter
Kategori

Marknadsföring

Ämnen

Marknadsföring

PR

Media

Kommunikation

Betyg
3.7 av 5 (35 betyg)